Efter regn…

Sommaren är slut. Men vilken jävla sommar det har varit! jag har äntligen lyckats ta mig tiden att bli en ny människa. Eller ny och ny, den jag var innan “han” total förstörde mig. Sanningen är att jag aldrig lyckats komma över det.. honom alltså. Men mer om det ska ni nog få, no worries! 

Min stora oro i livet har alltid varit pengar eftersom jag inte har någon att be om nya ifrån om mina försvinner, så att säga inget skyddsnät alls. Men nu jävlar har jag ett jobb som jag älskar, restaurang Järnet för er som inte redan vet, där baren och personalen nästan blivit som ett andra hem och familj. Jag har även ett jobb på circus Stockholm och även om det är väldigt kul så är det fortfarande så uppenbart ett jobb. Men jag känner mig lycklig och tror väldigt starkt på mig själv i detta! Bara att faktiskt kunna tänka: jo men jag har nog en framtid! – är så otroligt skönt! 

När det kommer till vänner sitter jag inte heller lottlös. Jag har så otroligt många underbara människor i mitt liv som får varje dag att lysa! 

Så nu är det nog med detta. Nu har jag påmint dig lite om dig själv. Gör om gör rätt 

Leave a comment