söndag

En enkel start. Sängen blir knappast skönare en när man jobbat och det äntligen blir söndag! Ja, söndag för mig är ju som lördag för andra. Har haft en kort vecka med jobb onsdag-lördag. Stängde Järnet med Katinka i fredags och tog en liten aw på la playa. Inte sådär jätte kul men ett skönt sätt att avsluta dagen på. Blev en liten repris utav det igår men precis när jag kommer ned till la playa ringer Adam, som jag inte har träffat på super länge, så det slutade med att han och ett super härligt gäng gjorde mig sällskap. Vi sjöng tom karaoke! 

Efter stängning satte vi oss i adams bil, med en nykter chafför för att tillägga och hade vår lilla efterfest i den. Vi hämtade upp ett gäng utanför bedarö vilket självklart ledde till fylle bråk och skrik men också en jävligt rolig road trip när vi skulle köra alla dessa dit de hör hemma. Det blev ett kort avslut hos adam innan man insåg att det nog var dags att bege sig till sängen. Den har jag inte lämnat alls idag och planerar att spendera min morgondag på samma sätt! Så, sov gott People! 

Leave a comment