tisdag

För de flesta människor är tisdag en sån dag som brukar vara ganska ångest fri. Sen kan man vara som mig också! Idiotin i att shotta en måndag borde säga sig självt men om inte så drar jag en liten sammanfattning :

Jag och Maria satt i ungefär 2 öl innan mina kära kollegor och Marias ex kom. Ex kommer alltid vara ex och kommer alltid ha svårt för varandra så någon öl senare sitter de två och mun hugger med varandra på samma gamla nivå. Shotsen kommer fram. Vissa tar en var medan andra gärna dricker fler vilket gör att vi alla hamnar i härligt olika lägen. La playa stänger och vi dum arslen bestämmer oss för att fortsätta. Vissa som ska åka till jobbet snart insåg sin fylla och att det nu var dags att coola ned på den fronten och tacka fan för det! Men det fick ju inte min hjärna att funka bättre dock o logiskt nog. Vi hade väldigt trevligt dock så det är ju något att vara glad för. Men jag är ju totalt dum knullad så jag delade säng med “p” inatt. Hur tänkte jag där igentligen? Trodde dethär dramat äntligen skulle vara över nu. Fast vissa draman tar förstås inte slut…

Leave a comment